Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa”
Stara 4, 00-231 Warszawa
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Specjalista ds. zamówień publicznych i inwestycji w wymiarze 1 etat
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
-
realizowanie zadań związanych z:
- zamówieniami publicznymi;
- inwestycjami budowlanymi;
- remontami inwestycyjnymi;
- zakupami inwestycyjnymi;
- rozliczaniem kosztów inwestycji;
- sprawozdawczością inwestycyjną;
- realizacja zadań zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz z Regulaminem; koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem, poprzez sporządzanie i sprawdzanie projektów umów przed przedłożeniem ich do akceptacji radcy prawnemu lub adwokatowi;
- współpraca i rozwiązywanie bieżących problemów przy realizacji inwestycji;
- opracowywanie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, opisu przedmiotu zamówienia przy współpracy z innymi działami;
- przechowywanie całości dokumentacji przetargowej dotyczącej zamówień publicznych do chwili zakończenia procedury przetargowej;
- prowadzenie ewidencji przetargów związanych z zamówieniami publicznymi;
- wskazywanie problemów i zagrożeń mających wpływ na proces realizacji w/w inwestycji oraz przedkładanie propozycji rozwiązań naprawczych;
- opracowywanie rocznych programów inwestycyjnych;
- ustalanie wartości zamówienia (szacowanie) lub weryfikacja szacowania dokonanego przez inne działy;
- przygotowanie rocznego planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych i udział w przygotowywaniu wieloletnich planów inwestycyjnych;
- archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami kancelaryjnymi;
- współpraca z dyrektorem, zastępcami dyrektora i innymi komórkami organizacyjnymi przy przygotowaniu inwestycji;
- reprezentowanie Centrum w relacjach z wykonawcą;
- współpraca z biurami Urzędu m.st. Warszawy w celu realizacji inwestycji.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy:
Praca w budynku siedziby Centrum i poza nim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek dostosowany dla osób poruszających się na wózku.
Stanowisko pracy:
Związane z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, obsługą interesanta, przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku.
Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i niedowidzącym.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- umiejętność sprawnej obsługi komputera
- wykształcenie wyższe (prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne). Atutem będą ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje.
Wymagania dodatkowe:
- obsługa komputera w zakresie MS Office (Word, Excel)
- znajomość regulacji prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na stanowisku
- 2- letni staż pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków
- zdolności organizacyjne, obowiązkowość, kreatywność, zaangażowanie, komunikatywność, systematyczność, odporność na stres
- doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w dziedzinie zamówień publicznych
i inwestycji.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej zawierające:
- list motywacyjny
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie wyższe minimum I stopnia
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 2 letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku na podobnym stanowisku
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
- podpisane odręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (druk -klauzula informacyjna – jest dołączony do ogłoszenia)
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1282).
- dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów na email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub złożenie osobiście do sekretariatu Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa”
ul. Stara 4, 00-231 Warszawa w terminie do dnia 25.04.2021 r.
z dopiskiem na kopercie:
Specjalista ds. zamówień publicznych i inwestycji
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adresy
w terminie do dnia 25.04.2021 r.
Uwaga! Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. zamówień publicznych i inwestycji.